Contact

Heb je de veelgestelde vragen al bekeken? Misschien wordt jouw vraag daar al beantwoord. Zo niet, neem dan contact met ons op via een van de opties hieronder. Heb je feedback? Laat het ons dan ook weten!

Telefoon

Vervangende pas aanvragen?

Veelgestelde vragen

  • Bekijk het aanbod op deze website.
  • Kies in het aanbod iets waar je het tegoed voor wilt gebruiken.
  • Laat je pas scannen of laat hem scannen op je telefoon.
  • Betaal met je pas het hele bedrag of een deel ervan.

Om met je DijkenwaardPas te betalen ga je met je pas naar een van de aangesloten aanbieders. Zij kunnen de pas scannen en het tegoed afschrijven. Het is niet mogelijk om online met de DijkenwaardPas te betalen.

Bekijk het aanbod

Het tegoed is geldig van 1 januari tot en met 31 december. Heb je in het nieuwe jaar weer recht op de pas? Dan wordt het tegoed automatisch op je DijkenwaardPas gezet.

Nee, je hebt geen pincode nodig om de DijkenwaardPas te gebruiken. Ga bij een aanbieder langs, laat daar je pas scannen en het bedrag wordt direct van je tegoed afgeschreven. Je kunt geen online aankopen doen met de pas.

Naar het aanbod

Helemaal niets! Heb je de pas ontvangen? Dan kun je hem meteen gebruiken bij deelnemers bij jou in de buurt!

Dat kan zeker! Om met je eigen actie mee te doen, word je partner van de DijkenwaardPas. Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar partners@dijkenwaardpas.nl of door op onderstaande knop te klikken.

Meld je hier aan